Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

"O κύριος Τέλειος..γιορτάζει τα Χριστούγεννα!"


«Τι όμορφα που κρέμονται τα λαμπιόνια, στα χριστουγεννιάτικα

δέντρα των διαμερισμάτων! Πολύ πιο φωτεινά, όπως και εκείνα

στις βιτρίνες των μαγαζιών απ΄τα κεριά των ετοιμόρροπων χαμόσπιτων»

είπε ο κύριος Τέλειος.

«Μιαμ,μιαμ..Πόσο νόστιμα είναι τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

που αγόρασα απ’το ζαχαροπλαστείο. Η περίοδος αυτή είναι τόσο όμορφη, που

δεν αντιλαμβάνομαι το γεγονός ότι υπάρχουν γέροντες που ζητιανεύουνε για

λίγα ευρώ. Ας είναι! Αν περισσέψει τίποτα, θα τους δώσω και αυτούς» είπε ο

κύριος Τέλειος.





«Αγόρασα ένα παντελόνι ,πουκάμισο, και ζευγάρι παπούτσια. Τα κουτιά που τα

περικλείουνε έχουνε και διακοσμητικό περιτύλιγμα. Αναρωτιέμαι; Αξίζει να δώσω

κάτι από αυτά στον φιλανθρωπικό χορό που με κάλεσαν; Πιστεύω πώς όχι. Νομίζω

ότι στην τσέπη μου έχω ένα νόμισμα.

Αυτό θα προσφέρω. Δεν θυμάμαι βέβαια την αξία του, καθότι ασχολούμαι μόνο με

πλαστικό χρήμα» είπε ο κύριος Τέλειος.

«Σσττ..Τα παιδιά τραγουδάνε τα κάλαντα και χτύπησαν την πόρτα. Μα είναι τόσο κακόφωνα! Όχι δεν αξίζει να τα φιλοδωρήσω. Εξάλλου είμαι τόσο ποιοτικός στα

καλλιτεχνικά μου γούστα, που μονάχα όμορφες υπάρξεις με λίγα ρούχα στα μαγαζιά

που εμφανίζονται εξιτάρουνε το ενδιαφέρον μου ώστε να ξοδέψω χρήματα» είπε ο

κύριος Τέλειος.