Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

"Απ΄το επόμενο έτος"


-Καλημέρα κύριε διευθυντά. Σας βλέπω υγιέστατο και

χαρούμενο. Μα τι όμορφο χαμόγελο έχετε σήμερα! Προτού

όμως με ευχαριστήσετε για τα καλά μου λόγια(Γλούπ..Να

πάρω μια ανάσα!) θα ήθελα μέσα απ΄τα βάθη της ψυχής μου

να σας ζητήσω μια τεράστια χάρη.

(Ούφ..Πώς το λένε τώρα)Μετά από 10 συναπτά έτη εργασίας και

πλήρους αφοσίωσης στους σκοπούς της εταιρείας, θα ήθελα να

ζητήσω μία αύξηση στις αποδοχές μου. Γνωρίζω καλά, ότι στο παρελθόν

και λογικά για λόγους που γνωρίζετε, δεν ετέθη ποτέ απ΄την πλευρά σας

ανάλογο θέμα.

(Καλόπιασε τον)Φυσικά και οι προσωπικές σας ανάγκες, δεν επιτρέπουν την

αλόγιστη σπατάλη χρημάτων για άνοδο μισθών. Είστε πανέξυπνος άνθρωπος

και πάνω απ’όλα διορατικός. Όμως, όμως..(Θέλεις, δεν θέλεις έχεις ανάγκη τον

Μαμωνά).Η αύξηση στους λογαριασμούς του νερού, του ηλεκτρικού ρεύματος

της βενζίνης κτλ με έχουνε φέρει σε δυσχερέστατη οικονομική θέση. Με καταλαβαίνετε

πιστεύω.

-Απ΄τον άλλο μήνα Γιαννάκη έλα. Πρέπει να αγοράσω το νέο μου εξοχικό. Λυπάμαι τόσο

πολύ όσο δεν φαντάζεσαι που δεν μπορώ να ικανοποιήσω το αίτημα σου. Καλό μεσημέρι.

-Η επιθυμία σας διαταγή μου.(Καλά τα πήγα. Την προηγούμενη φορά, μου είπε να έρθω

απ΄το επόμενο έτος)